نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 13 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 13 )

یوونتوسی ها در تلاش هستند تا یک بازیکن شماره ی 10 را برای تیم خود خریداری کنند و مدیران یووه مذاکرات خود را برای خرید چند بازیکن آغاز کرده اند و همه در انتظار مشخص شدن این مذاکرات هستند.

- بر اساس آخرین اخبار یوونتوس خواهان جذب اوزیل برای 5 فصل با دستمزد سالیانه 7/3 میلیون یورو شده و مبلغ پیشنهاد شده به آرسنال 42.5 میلیون یورو می باشد که در 4 قسط و در مدت یک سال باید به آرسنال پرداخت شود.

- رسانه ها مدعی شدند که آدیداس مدعی شده حاضر است 40% از دستمزد وی را پرداخت کند و 15 روز دیگر ماروتا و ونگر مذاکرات نهایی را برای انتقال اوزیل انجام خواهند داد.

- دقایقی پیش اعلام شد یوونتوس، چری مهاجم 194 سانتی متری و 19 ساله باشگاه پارما و ملی پوش پایه های ایتالیا را خریداری کرده است. این قرارداد به صورت رایگان ثبت شده است.

- توتو یووه مدعی شد که یوونتوسی ها به دنبال ساندرو می باشد و پورتو 15 میلیون یورو طلب کرده ولی یووه این مبلغ را زیاد دانسته است. قرارداد ساندرو تا 2016 می باشد و ممکن است یووه در ژانویه اقدام به خرید وی کند که در آن صورت وی بازیکن آزاد به حساب می آید.

- دی مارتزیو نوشت ایسلا به سویا می رود تا جای الکس ویدال را پر کند و در صورت جدایی، یووه به دنبال یاکوپ سالا بازیکن 23 ساله از ورونا می رود.

- مارکو روئیز ، خبرنگار روزنامه آس ادعا کرد که پل پوگبا ، هافبک فرانسوی یوونتوس شدیدا رئالی است اما شانسی برای پیوستن به این تیم ندارد. به گفته این منبع ، تنها دلیلی که رئال به سراغ پوگبا نمی رود اختلاف شدید پرز با وکیل وی ، مینو رایولاست و به همین دلیل بر خلاف خواست این بازیکن ، او باید از بین گزینه های دیگر مثل بارسلونا و پی اس جی تیم آینده اش را برگزیند.

- به نقل از روزنامه leggo یوونتوس پدرو از بارسلونا را به گزینه های آلترناتیو خودش اضافه کرده و علاقه دارد وی را با قیمت مناسب به تورین بیاورد. قیمت آزادسازی این بازیکن 150 میلیون یورو می باشد، اما بارسا حاضر است این بند را نادیده بگیرد و وی را با مبلع 25 تا 30 میلیون به فروش برساند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: